اصلاح دندان های جلو

ترمیم دندان پوسیده جلو

ترمیم دندان پوسیده جلو چگونه انجام می شود؟ آیا راهی برای ترمیم دندان پوسیده جلو وجود دارد که در هنگام لبخند مشخص نباشد؟ پوسیدگی یکی

کشیدن دندان عقل

کشیدن دندان چگونه است؟

زمانی که دیگر نتوان با روش های ترمیم دندان سلامت آن را حفظ کردن کشیدن دندان تنها راه باقی مانده است. اغلب افرادی که از

درمان دندان درد شبانه

علت و درمان دندان درد شبانه

همه ما پس از یک روز پر از مشغله و سخت دوست داریم شب ها با آرامش به رختخواب برویم و بخوابیم، اما گاهاً دندان

عصب کشی دندان چگونه است

عصب کشی دندان و مراحل آن

اگر دندانپزشک شما برای درمان دندان آسیب دیده روش عصب کشی دندان را تجویز می کند، نیازی به نگرانی نیست. عصب کشی دندان یکی از

دندانپزشک خوب برای ترمیم دندان

دندانپزشک ترمیمی خوب

دندانپزشکی یکی از شاخه های مهم پزشکی است که به بازیابی و ترمیم دندان ها کمک می کند . دندانپزشک زیبایی و ترمیمی روی زیبایی

از بین بردن فاصله بین دندان ها

درمان فاصله بین دندان ها

فاصله بین دندان ها یا دیاستم علاوه بر اینکه می تواند زیبایی دهان و چهره فرد را تحت تاثیر قرار دهد، احتمال اینکه مشکلاتی در

رنگ روکش دندان

تغییر رنگ روکش دندان

تغییر رنگ روکش دندان به چه علت است؟ آیا مصرف چای و قهوه باعث تغییر رنگ روکش دندان می شود؟ آیا مراقبت های بعد از

کامپوزیت دندان
دسته‌بندی نشده

مراحل ترمیم دندان با کامپوزیت

آیا مراحل ترمیم دندان با کامپوزیت را می دانید؟ کامپوزیت یکی از مواد پر کننده همرنگ دندان است. شاید تا به اینجا به مهم ترین

انواع دندان مصنوعی متحرک

دندان مصنوعی متحرک

گذاشتن دندان مصنوعی یکی از دغدغه های کسانی  است که می خواهند جایگزینی برای دندان های از دست رفته خود ایجاد کنند. دندان مصنوعی متحرک

ایمپلنت دندان

پروتز ثابت دندان + انواع

پروتز ثابت دندان چیست؟ از پروتز ثابت دندان در چه مواردی استفاده می شود؟ در برخی موارد در اثر عوامل مختلفی ممکن است فرد دندان